02.04.15

NÁKUPY// v sekáči



Vždycky, když se mi podaří ulovit hezký věci za málo peněz, mám z toho dvojnásobnou radost. A tím spíš, že můžu vybírat ty malinkatý šatičky pro moji modelku...






Na dětský věci zatím nemám v Brně úpně vytipovaný sekáče, spíš tak nárazově, ale když je prodejní akce Secondhandpressu, jdu tam. Mají tam samozřejmě i dospělácký věci, ale na ty jsem mrknout moc nestihla.
Bývají v Židenicích v Dělňáku a v Žabinách v Rubínu. Mám to blízko, takže když Aduška spí v šátku, můžu tam na chvíli skočit.
No je to tam hrabárna, ale dneska dopoledne tam bylo málo lidí, takže klídek. Nikdo mi nebral nic pod rukama a netlačil se. To bych tam s dítětem na břiše být nemohla.


V Dělňáku to vypadá takto.
Fotka z jejich webovek.

První den je každý kus za třicet korun, druhý za dvacet a pak za deset. V Dělňáku budou ještě do soboty. Supr je, že mi vždycky před akcí pošlou sms, to mají celkem dobře vymyšlený.


T.

5 komentářů:

  1. No tak to je super kauf:) Ja sekace miluju. Na jednu stranu si rikam, ze je fajn, ze nemam holcicku, ale dva kluky, protoze mit holku, tak se v tech kramech zrujnuju:)) Hezky den, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. ...teda zruinuju, jsem chtela napsat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že se mi těžce odolává krásným šatičkám, ale cena nového zboží v obchodech by mě brzo dostala na buben. Ještěže se dá kupovat po bazárkách a sekáčích... :)
      Hezký den i Vám !

      Vymazat
  3. Wow, je super vědět o dalších burzách. Já bydlim na Lesné a tady chodim na ZŠ Milenova kde maji burzu jednou za půlrok. Pokud se mi bude chtít tak se možná ještě dneska žánru kouknout tady. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že přišlo vhod :-) Burzu na Lesné jsem rovnou prozkoumala na netu a ukládám do záložek. Škoda že už jsme propásli březen...každopádně taky díky za tip :-)

      Vymazat