06.04.15

NÁKUPY// Tchibo

Obrázky z Pinterestu.

Už dýl v papírnictvích a výtvarných potřebách pokukuju po raznici koleček o průměru aspoň 5cm. Nikdy ji neměli zrovna na skladě a tak jsem to nakonec nechala vyšumět. Toužím totiž po tadytěch girlandách a řetězech. Jsem ale líná množství koleček stříhat, asi bych je stejně měla zubatý..

V Tchibu jsem náhodou narazila na "kruhový řezač" a okamžitě dala do košíku. Umí vyříznout kolečko nebo kruh o průměru od dvou do osmnácti centimetrů a je i na papír o vyšší gramáži. Práce s ním je trochu náročnější než s raznicí a není moc pro děti. Ale za to je o hodně variabilnější.



V online shopu Tchiba jsem tohle zboží vůbec nenašla. V prodejnách bylo aktuální někdy v březnu, já koupila v jejich koutku v Albertu, kde vyprodávali i starší kousky.


Zatím jsem ho vyzkoušela narychlo aspoň takto.



T.

Žádné komentáře:

Okomentovat