04.04.15

KAM// s dětma v Brně, na kafe


půjčeno z fb stránky

Vypadá to, jakože sem jdu s nějakou velikonoční inspirací, ale ne tak docela.

Znáte pohádku jak šlo vejce na vandr? Majitelé nové brněnské kavárny určitě ano nebo spíš originál Humpty Dumpty. Kavárna funguje asi měsíc a půl, takže zas taková novinka to už není, ale pro mě jo. A parádní. 




Najdete ji v Brně na Jaselské 16. Je to moc milý rodinný podnik s originální myšlenkou kombinace anglické kavárny, dětské herničky, workshopů pro děti a výuky angličtiny. To všechno v moc přijemném interiéru, původně bytu s vyskokými stropy.


U baru tu stojí (na fotce nahoře) kuchařka Barča, která vyrábí všechny místní dobroty. Já stihla ochutnat zatím jen tymiánovocitrónový shortbread a za mě výtečný. Příště bych ráda zašla na obědovou polévku, sedvič a samo, že neodolám nějaké sladkosti. Už teď mám chuť na apple pie, vypadal krásně.


U každého stolu je i stolek s židličkama pro děti a na půjčení spousta her, knížek, pastelky a tématické omalovánky.


Za malý poplatek mají děti k dispozici celou jednu místnost se stylovou tabulovou zdí a hezkým výběrem hraček. O víkendech tu prý budou bývat dětské dílničky. Škoda, že to je pro nás s Adinkou zatím mimo, my jsme spíš ocenili přebalovák na toaletách. A až tam budete, určitě se na záchodě nezapomeňte podívat na zem, krásná dlažba ! :-)





Tu jsou letáčky z facebooku:


Mám velikou radost, že je v Brně kam jít příjemně i s dětma. Protože jak jsem zjistila, ikdyž zatím s Adinkou nepotřebujeme dětské koutky, je občas problém se někam vlézt s kočárem, a copak třeba se dvěma !

A taky mám radost, že točí pivo ! :-)

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat