10.03.15

NÁKUPY// Husákovy děti


obrázky z jejich facebooku

Včera jsem si šla do prodejny Husákovy děti v Brně na Křížové vyzvednout malou objednávku. Stojí za to tam jít osobně, ne kvůli poštovnýmu, obchůdek má totiž zajímavou atmosféru. Paní za pultem se mě ptala, jestli jdu pro hračky nebo pro semena...haha :-)




Šla jsem pro hračky. 
Na první obrázek jsem nostalgicky vybrala z jejich sortimentu to, s čím jsem si hrávala já v létě na chalupě. V prodejně mají daleko víc retro hraček, Merkur a další stavebnice, houpacího kohouta třeba,  ale i nové "moderní" hračky, nejvíc dřevěné. Překvapila mě police s bazarovým zbožím, gramofonové desky a malý antikvariát.

Naše skromná objednávka byla nachystaná a já vítězoslavně odolala pocitu, že Adinka nutně potřebuje sadu zvířátek do vany a rybu na kolečkách.


K našemu domácímu zvířectvu nám totiž přibylo prase. 



Žirafu od Fatry jsme dostali už dřív od kamarádů a je boží. Jsem pořád nadšená, že tuhle reedici nafukovacích hraček od Libuše Niklové udělali, že se vyrábí v České Republice, že jsou vyrobeny stejným tradičním způsobem jako oiginály ze 70.let a obdivuju, že paní Niklová tehdy vytvořila tak nadčasové modely. 
Taky mě dost baví ty nové, co v roce 2013 navrhli čeští designéři. Bílou kozu, (design od Anny a Jeryho Kozových) co jí píská vemínko, doma prostě potřebujem.

obrázky z eshopu Hugo chodí bos

No a Adinka se těší z nového chrastítka. I když chytit a třást s ním už umí, asi si úplně nedokáže propojit fakt, že to dělá ona sama a pak hračku pustí. Ta někam odletí nebo v horším případě si ji pustí na hlavu.



Hezký slunečný den všem !

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat