25.03.15

DIY// domečky



Když dneska Ada spala, tak jsem oprášila šicí stroj a dodělala třetí domeček, tentokrát v jarních barvách.
A současně dala dokupy tento rychlý fotonávod na jeho výtvoření -  polštářku ve tvaru domku. 





 Nic jsem nevyměřovala, všecko od oka střiženo i ušito.

1. Rozmyslet jak má výsledek vypadat a zkusit přiložit nastřižené komponenty

2. Přišít okýnka

3. Našpendlit všecko dohromady, ale naruby

4. Tady je trochu záludný komín. Ten mi napoprvé dal dost zabrat. Pokud ho chcete rovně nahoru, stačí ho vložit do střechy vodorovně a tak přišít. Ještě teda záleží na kterou stranu ho chcete. To mi teď tak úplně nedošlo, chtěla jsem napravo a po převrácení je vlevo - jako logický to je, co nadělám :-)

5. Po ušití a převrácení už jen vycpat. Já jsem použila zbytky nejlevnější ikea peřiny, kterou jsme používali pro výrobu psího pelechu.

6. Sešpendlit a sešít.

7. A je hotovo! Zabralo to cca 30 minut!


Teď si uvědomuju, že asi není moc vidět, jak je polštář veliký. Výška se střechou je 35cm a šířka zhruba 30cm.




Ty další dva jsem dělala už dávno, ještě než se Aduší narodila. Skvěle se mi osvědčili v postýlce, když jsme se vrátili z porodnice a bylo potřeba Adinku v zavinovačce napolohovat na jednu stranu. A navíc nebyla postýlka tak veliká a prázdná pro ten maličký uzlíček :)

Toho krásného medvěda jsem nešila (ikdyž bych ráda a asi bych pukla pýchou), Adinka ho dostala darem. Ale koupit se dá na fleru od prodejce "eminka" - šikovná paní z Brna, barvu bříška vyrobí na přání.



T.

Žádné komentáře:

Okomentovat