03.04.15

DIY// nožičkové otisky




Otiskování nožiček je asi úplnej evergreen u všech novopečených rodičů. Je to totiž děsně roztomilý.
My to poprvé zkusili, když měla Adinka asi tři týdny a použili tisky jako péefka. Tehdy jsme to ani nestihli zdokumentovat, byla to rychlá akce a s P. jsme byli asi víc vyjukaní než Ada.

Dnes jsem se do tisků pustila sama a s foťákem.




Jestli se někdo taky chystá tisknout dětské nohy nebo ruce, může se hodit pár mých postřehů.
  • Ruce u čtyřměsíčního miminka jsou mission impossible. Aspoň u toho našeho :-)
  • Mít všecko připravený dopředu, ať to jde rychle, než se dítě stihne rozčílit.
  • Nachystat si vlhčené ubrousky, měla jsem hned od barvy svoje ruce a následně taky foťák a spoušť.
  • Před nanesením barvy nožičku promastit krémem, jde pak líp umýt.
  • Použila jsem prstovou barvu od Kihinooru.
  • Nanášela jsem ji vatovým tampónkem.
  • A konečně taky mít pod dítětem podložku (plínu), která se může zašpinit. Tyhle barvy jdou sice dobře vyprat, ale je asi zbytečný to odstraňovat třeba z koberce...
  • Při tisku na list papíru použít nějakou tvrdší podložku, aby šla nožička dobře přitisknout. Použila jsem knížku.



Výsledky jsou na fotce v úvodu článku, ne všechny se povedly krásně.
Do kroužkové vazby jsem natiskla levou i pravou nožku na památku. Tvořím náš vlastní scrapbook, ale o tom jindy, protože krom tohoto je ještě prázdný. 


T.

2 komentáře:

  1. Krasne! Tesim se na scrapbook. My otiskávali ruce i nozicky az v roce. Uplne malickeho jsme ho nechteli trapit a pak nejak nebylo to spravne "kulate vyroci" na otisk:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě doufám, že si vzpomenem a čas od času nějaký otisk uděláme, aby bylo srovnání :-)

      Vymazat