14.06.15

Na týden designéry


Minulý týden jsme celý strávili v Meetfactory v rámci 3xR o kterém jsem tu už psala. Všichni tři, s Peťou a s Adinkou jsme se na začátku týdne vrhli do kontejnerů s Ikea odpadem a z uloveného jsme začali vymýšlet, navrhovat a nakonec konstruovat. Dopředu se nedá naplánovat co vyrobíme, nechali jsme se inspirovat až materiálem. Já jsem jen měla představu něčeho děstského, ono je to pro mě teď prostě aktuální...




Stěžejním úlovkem se nám staly Bekväm schůdky a celkem rychle jsme rozvíjeli nápad vyrobit domeček pro panenky. 


A nebyl to obyčejný domeček, ale divadelní - má oponu u balkónových dveří.
Přidaná hodnota tohoto je ta, že schůdky neztrácejí scou funkci.


Vše kromě barev a tapet je využito z odpadu, stejně tak jako panáčci v roli obyvatel, herců a kostek pro kreativní vybavení interiéru.



S výsledkem jsme spokojení a hlavně nás celá akce moc bavila, užili jsme si to a potkali spoustu fajn lidí. Příští rok bychom jeli určitě zas ! 
Ikdyž je to celé vlastně i soutěž, vyhodnocení bude až na podzim a vyvrcholením bude aukce výrobků.


Jen mě mrzí že jsem se vším tím balením doma zapomněla foťák, takže dokumentace ryze z mobilu.
A tento příspěvek píšu na střídačku ipad/ mobil, bohužel aplikace neumí nic moc.

T.

3 komentáře:

  1. To je bomba, můžete to začít vyrábět ve velkém:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé! Úžasný nápad a vypadá to nádherně!!! :-) Wáu! :)

    OdpovědětVymazat