13.02.15

WILD THING


Děsně ráda sleduju stránky typu "O bytech a lidech", kde můžu zkrz pěkné fotky nahlédnout do interiéru různých lidí a inspirovat se nebo jen tak šmírovat, jak kdo bydlí.
Totéž na německém Little Years,  k nahlédnutí jsou portréty šikovných mamin, které umí skloubit roli rodiče se svými ostatními zájmy a prací...
Už snad stokrát a teď znovu, jsem narazila na fotku z nějakého dětského pokoje, kde nechybí tato kniha, která je na prvním obrázku na židli. Je to od Maurice Sendaka - Where the wild things are. Moc krásné ilustrace. 




Já se do ní zamilovala před pár lety v Londýně, když jsem na ni náhodou narazila v charity shopu a od té doby si ji opečovávám, aby nám taky mohla jednou zářit v dětském pokoji. 



Ten samý byt s knihou a krásným odrážedlem mě zaujal ještě trofejí zebry - na první pohled mi to přišlo super, ale čím dýl se na to dívám, tím víc nevím co si mám myslet. 



Každopádně by mi vůbec nevadilo se sem nastěhovat, ty dvoukřidlý dveře a obrovský okna!



Všechny obrázky bytu odtud http://www.littleyears.de/portraits/cecile-roederer-und-charles/

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat