06.02.15

V galerii s miminem



Protože je Ada tak hodné miminko, vyrazila jsem za kulturou. Na výstavu fotek Dagmar Hochové, aktuálně v Uměleckoprůmyslovém muzeu, je jí věnována jedna místnost.






Myslela jsem, že bude celou dobu spát, ale Aduška měla zřejmě potřebu dát vědět všem přítomným, že tam jako taky je, tak se rozkřičela na celé kolo...během chvilky, co jsem si prohlížela tu jednu expozici, zvládla vykonat všecky potřeby, co zdravé miminko umí... Jinak fotky byly supr.

Za odměnu jsem nám do knihovničky pořídila každé něco.




Ian Falconer je malíř, scénograf a ilustrátor žijící v New Yorku, který vydal už několik knih o prasátku Olivii. V češtině jsou zatím vydány pouze dvě. 
Moc se mi líbí, příběh je kratičký, překvapivě není poučný..těším se až si ji budeme s Adinkou číst.

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat